preskoči na sadržaj

Osnovna škola Viktorovac Sisak

Login
 

Sandučić povjerenja

Vaš Viktor

 

Monografija

 

 

Digitalni školski list

Učenička zadruga

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Učenici s oštećenjem sluha u inkluziji
Autor: Dijana Marić, 23. 2. 2017.

U srijedu, 15. veljače 2017. našu školu posjetili su djelatnici Poliklinike SUVAG i održali predavanje učiteljima na temu Učenici s oštećenjem sluha u inkluziji.

Predavačice izv. prof. dr. sc. Adinda Dulčić, doc. dr. sc. Katarina Pavičić Dokoza i mr. sc. Koraljka Bakota upoznale su nas sa dijagnostikom, te načinom rada sa učenicima oštećenog sluha. 

U suvremenom je društvu posljednjih godina teorija i praksa rehabilitacije djece s oštećenjem sluha snažno usmjerena prema njihovu potpunijem uključivanju u životnu zajednicu. 

Oštećenje sluha kompleksan je problem kod kojega se uslijed nefunkcionalnosti ili smanjene funkcionalnosti osjetila sluha pojavljuju teškoće u govorno-jezičnom razvoju i razvoju mišljenja s jedne strane, a s druge se strane posljedice oštećenja odražavaju na čitav niz psiholoških funkcija i socijalnih manifestacija djeteta. Najuočljivija posljedica oštećenja sluha jest djelomično razvijen ili nerazvijen govor, ovisno o stupnju oštećenja sluha

Obrazovanjem djece s posebnim potrebama u redovnoj školi pokazujemo da su sva djeca vrijedna kao ljudska bića, da svi mogu imati koristi od takvog obrazovanja, da su svi sposobni za uspješan život i da imaju jednaka prava da to ostvare.

Inkluzija je kao relativno nov koncept odgoja i obrazovanja nastala iz potrebe da se eliminira svaki oblik segregacije među učenicima. Suvremena razmišljanja o novom konceptu organiziranja obrazovnog sustava ističu nadilaženje različitosti među djecom. 

Moramo imati na umu činjenicu da i najduži put počinje prvim korakom. 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju